Komunikat Departamentu Korporacyjnego Rozwoju Organizacji i Kapitału Ludzkiego

Departament Korporacyjny Rozwoju Organizacji i Kapitału Ludzkiego informuje, że Zarząd Grupy Azoty S.A. w porozumieniu z Zakładowymi Organizacjami Związkowymi podjął decyzję o zwiększeniu wysokości składki podstawowej odprowadzanej przez Pracodawcę do funduszy inwestycyjnych w ramach Pracowniczego Programu Emerytalnego, ze 100 zł do 3,5% wynagrodzenia Pracownika.

W dniu 21.12.2018r. Zarząd Grupy Azoty S.A. oraz Zakładowe Organizacje Związkowe podpisały aneks do Umowy Zakładowej w sprawie Pracowniczego Programu Emerytalnego ,a w dniu 14.02.2019r. Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła uzgodnione zmiany.

Zgodnie z treścią wyżej wspomnianego aneksu od 01 maja 2019 roku wysokość składki podstawowej odprowadzanej przez naszą Spółkę do funduszy inwestycyjnych w ramach Pracowniczego Programu Emerytalnego będzie wynosić 3,5 % wynagrodzenia Pracownika. Składka będzie w całości finansowana przez Pracodawcę. Pracownik ponosił będzie , tak jak dotychczas, jedynie koszt podatku dochodowego od odprowadzanej za niego składki.

W związku z powyższym, w najbliższym czasie wszyscy Pracownicy uczestniczący w programie, proszeni będą za pośrenictwem rachmistrzów o złożenie oświadczeń dotyczących chęci dalszego uczestnictwa w programie,na wyżej wymienionych warunkach.

Informujemy również,że Pracownicy, którzy nie są obecnie uczestnikami Programu, a spełniają warunek uczestnictwa w nim, tj. posiadają co najmniej roczny okres zatrudnienia w naszej Spółce, będą mogli przystąpić do Programu, po wypełnieniu deklaracji przystąpienia do PPE w Dziale Usług Wspólnych HR.

Zarząd Spółki informuje,że w związku z funkcjonowaniem w naszej Spółce Pracowniczego Programu Emerytalnego oraz wysokością składki podstawowej odprowadzanej w ramach tego Programu – co najmniej 3,5% wynagrodzenia pracownika, Grupa Azoty S.A. nie będzie wprowadzała Pracowniczego Planu Kapitałowego.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.